Monday, October 18, 2010

Internship?

internship?我没兴趣..
不过我想去美国那里做些part time
要去就要准备8千多..
所以..我也是随便想想而已..
原本就决定打算在这找些part time 做






今天跟哥哥吃午餐..
我开完笑的说了一句,
gor...俾我8千我去US做工..hehe
哥:去啊~~去!我赞成你去咯,可以学很多东西

我傻眼..
所以.....谁有兴趣去?..xD..我没人陪~
没人陪就不去了





feels so lonely today..no mood
btw, i damn hate last minute!today tell me tml i present!how i got time to prepare the answer!summore felling not well today!waiting to die tml.

No comments:

Post a Comment

cool