Wednesday, March 9, 2011

煮饭婆

我以家系煮饭婆..
早上买餸,夜晚煮饭
家头细务我做晒..
嚟d就系唔读书又唔做工嘅日子..囧
餸就虽然难食d..XD都好过食出边嘅..XD
昨晚煲佐褒汤..我嘅处女汤...
唔难饮我都偷笑..竟然好饮!哈哈哈
我姐仲夸张到成褒饮晒==
老黄瓜汤..XD..


昨晚看了i'm Number four
ok啦~不会说很好看..
比起sactum..sactum就有头有尾咯
整套戏就只出现过Number 3,4跟6..其他的还没找到就做完了
可能它还会有续集吧~who know.
还有那些坏人也太孱弱了吧,一下就被打瓜了==..
可是我还蛮喜欢number 4那会发光的双手..XD

No comments:

Post a Comment

cool